Friday, August 6, 2010

me..aku...saya...

ni aku..nama aku farawahida bt hj ahmad badawi..dilahirkan kedunia ni pada 24 ogos 1984 di hospital daerah lumut perak.skrg ni aku berhijrah ke kedah darul aman.aku bertugas sebagai pembantu kesatria di kem plkn sintok uum dr disember 2007..sebelum tu aku pernah bertugas di kem plkn rekreasi belia baling..b4 tu ada ar 2tmpat aku merantau..dunia aku serasi di kedah skrg..aku anak ke4 dr 5beradik..aku anak yatim piatu..mak dah ayahku telah kembali kerahmatullah lebih kurang 10tahun..tak sempat aku nak bahagiakan dorg..wlumcm manepun tiap2 hari aku doakan kesjahteraan dorg kat sana..perwatakan aku?hahahah aku very hepi good lucky..kalo dpt gelak toksah kata apa..aku senang dibawak berbincang..aku cukup pantang org tipu aku..wlumcm mane pun org keliling aku..aku tetap angggap dorg semua mcm adik badik aku..hgpa loklaqke hapa kahaq ke...heheheh...ni serba siket tentang diri aku..nanti aku akan sambung lg tentang hidup aku..pkerjaan aku...

No comments:

Post a Comment